Tecnologia motorului | Monocilindru, patru timpi |
Cilindree | 212 cm3 |
Rotatii | 2600 rot./min |
Cilindru | Captuseala din fonta |
Diametrul cilindrului | 70 mm |
Capacitate rezervor combustibil (l) | 3,6 |
Capacitate sistem ulei (l) | 0,6 |
Greutatea motorului uscat | 15,1 kg |
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) | 291 x 372 x 330 mm |
Caracteristici principale ale dispozitivului:
- Motorul se remarca prin eficienta ridicata, constructie compacta si fiabilitate inalta.
- Tehnologie pe benzina, patru timpi, cu supape superioare racite cu aer (OHV) - temperatura de functionare mai scazuta, putere mare si durabilitate.
- Captuseala cilindrului din fonta nu doar imbunatateste eficient lubrifierea, ci si face motorul mai rezistent la uzura si ii prelungeste durata de viata.
- Amortizor Lo-Tone™ - asigura o functionare silentioasa si caracteristici tonale bune.
- Carburator cu plutitor - performante excelente datorita alimentarii optime cu combustibil, care imbunatateste capacitatea de pornire a motorului.
- Filtru de aer din hartie (oval) - ofera o protectie sporita impotriva patrunderii impuritatilor transportate de aer in motor.
- Tehnologie OHV - performanta optima pentru o durata de viata mai lunga a motorului si economii mai mari de combustibil.
- Regulator mecanic de turatie - regleaza viteza motorului pentru a asigura o putere utila in conditii de operare dificile. Rulmenti cu bile duble - asigura durabilitate suplimentara si prelungeste durata de viata a motorului.
- Rumegusul obtinut poate fi utilizat ca material combustibil (potrivit pentru alimentatoare cu surub), ca compost sau ca strat de acoperire pentru arbusti.
- Capul de taiere are 2 lame din otel scula foarte dur. Fiecare lama este ascutita pe ambele parti.
- Rotile mari de transport faciliteaza deplasarea masinii chiar si pe suprafete neasfaltate.