ACCEPTAREA CONDITIILOR
Folosirea acestui site, implică acceptarea acestor termeni şi condiţii. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a tuturor termenilor şi condiţiilor. Sunteţi de acord şi acceptaţi, ca fără nici o notificare prealabilă, putem şterge sau adăuga orice informaţie pe site sau întrerupe orice activitate.
Prin crearea unui cont pe site-ul cormak.ro, utilizatorul site-ului accepta primirea mesajelor comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.
În momentul plasării unei comenzi în magazinul online cormak.ro, utilizatorul site-ului îşi exprimă acordul cu înregistrarea unui cont pe adresa de email specificată şi cu metodă de comunicare electronică prin intermediul email-ului şi / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepţia unui email automat care atestã doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuţiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanţii Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, şi implicit NU semnifică încheierea contractului la distanţă. Acceptarea fermă a comenzii este detaliată mai jos în capitolul „Momentul incheierii contractului”.
Preţurile sunt actualizate zilnic. Discount-urile, reducerile şi promoţiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Promoţiile prezente pe site sunt către client final şi nu se cumulează cu alte promoţii/reduceri. Promoţia există doar în limita stocului disponibil depozit Siedlce, Polonia.
Produsele comercializate prin magazinul online cormak.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factură fiscală.
OBLIGAŢIILE DUMNEAVOASTRĂ LA UTILIZAREA ACESTUI SITE
Pentru utilizarea serviciului, trebuie să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete. În situaţia în care considerăm, că această obligaţie nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a va bloca accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE:
S.C. CORMAK ROMANIA S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. S.C. CORMAK ROMANIA S.R.L. garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor găzduite şi transmise prin sistemul său informatic. Aceste informaţii vor putea fi folosite de către firmă pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promoţii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Utilizatorii pot refuza furnizarea datelor personale sau pot solicita în mod gratuit ştergerea acestora din baza de date.
Datele personale vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale utilizatorilor acestui site.
Orice tentativă de acces neautorizat la site şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente.
CORMAK ROMANIA se obligă să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel. În cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a încasat ca plata trebuie rambursate de comerciant în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 30 de zile.
CORMAK ROMANIA poate livra consumatorului un produs sau serviciu de o calitate şi preţ echivalente cu cele solicitate, numai dacă acest lucru a fost prevăzut înainte de încheierea contractului şi/sau în contract, astfel încât consumatorul să fie informat în mod clar despre această posibilitate. Cheltuielile de returnare a produselor, în situaţia exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului, sunt, în acest caz, în sarcina comerciantului, element asupra căruia consumatorul trebuie să fie informat. Furnizarea unor produse sau servicii similare celor solicitate poate fi efectuată dacă clientul face o solicitare expresă, situaţie ce nu poate fi asimilată cu livrarea fără comandă.
GARANTIE
Garantia produselor este de 12 luni pentru persoane juridice.
Cumpărătorul este obligat să prezinte Certificatul de Garanţie împreună cu factura/chitanţa originală de cumpărare a produsului. Certificatul de garanție este documentul care stabilește condițiile de acordare, limitare sau pierdere a garanției, precum și celelalte drepturi și obligații ale părților privind regimul garanției.
Perioada de garanţie acordată pentru produsele menţionate de factura/chitanţa de cumpărare decurge de la data cumpărării.
Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care cuparatorul a prezentat produsul defectat şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţiune şi a notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator. În cazul apariţiei oricărei defecţiuni în perioada de garanţie vă rugăm să ne contactați pe emailul contact@cormak.ro.
Constatarea unei eventuale situatii de nefunctionare se va efectua la service-ul furnizorului/partenerului de service.
DISPUTE SI CONFLICTE
Orice conflict apărut între companie şi clienţi se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti.
ACCEPTAŢI ŞI ÎNŢELEGEŢI ÎN MOD EXPRES CĂ: NU NE ASUMĂM RESPONSABILITATEA CU PRIVIRE LA IMAGINILE PRODUSELOR AFIŞATE PE SITE SAU CU PRIVIRE LA NECONCORDANŢELE VIZÂND CARACTERISTICILE TEHNICE SPECIFICATE DE PRODUCĂTOR; SUNTEŢI DIRECT ŞI DEPLIN RESPONSABIL PENTRU ORICE ACTIVITATE ŞI/SAU CONŢINUTUL ORICĂREI DATE, INFORMAŢII, IMAGINI, TEXT, ÎNREGISTRĂRI AUDIO SAU VIDEO SAU A ORICĂREI ALTE CONTRIBUŢII PE CARE O FACEŢI ŞI/SAU O FACEŢI DISPONIBILĂ ŞI/SAU O TRANSMITEŢI ÎN CONDIŢIILE PREZENŢILOR TERMENI AI SERVICIULUI; NU SUNTEM RESPONSABILI ÎN NICI UN FEL, DIRECT SAU INDIRECT, PENTRU ORICE PAGUBĂ ŞI/SAU PROBLEMĂ DIRECTĂ SAU INDIRECTĂ, DE ORICE NATURĂ, CA URMARE A FOLOSIRII SITE-LUI.
MOMENTUL ÎNCHEIERII CONTRACTULUI
Momentul încheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale, a bonului fiscal sau avizului de expediţie. Factura fiscală are statut de contract comercial. Facturile proforme şi ofertele comerciale au valabilitate limitată la 2 zile lucrătoare de la emitere. După acest termen încetează de drept orice fel de obligativitate comercială sau contractuală.
În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
LIVRAREA PRODUSELOR
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați pagina dedicată: Livrare și Politica de Facturare.
Punerea in functiune, probe functionale si initiere de prima necesitate (prezentarea functiilor si operarea masinii) a personalului deservent, calificat si atestat in utilizarea sistemului, sunt asigurate, la cerere si contracost, de catre Furnizor.
Personalul deservent trebuie sa fie calificat si atestat tehnic si tehnologic in utilizarea masinii unelte/utilajului. Deserventul trebuie sa isi insuseasca si sa respecte in intregime Cartea masinii, tenologia de prelucrare si normele de protectia muncii la masina/utilaj.
Sunt obligatorii pentru deservent: verificarea zilnica a nivelului uleiului, functionarea corecta a sistemelor hidraulic, ungere, racire si electric, inainte de inceperea lucrului la masina. Orice anormalitate in functionarea masinii/utilajului se raporteaza imediat.
Masina unealta/utilajul rămâne proprietatea furnizorului până la încasarea integrală a facturii de livrare. Toate masinile unelte si utlajele, se livreaza de catre producator, fara ulei si lichid de racire. Acestea pot face obiectul unui alt posibil contract. Conditii transport: Transportul este in sarcina vanzatorului.
POLITICA DE RETURNARE PENTRU PERSOANE JURIDICE
Produse Achiziționate la Distanță
În cazul comenzilor efectuate de persoane juridice (companii, PFA-uri, întreprinderi individuale etc.), dreptul de retragere în 14 zile prevăzut de O.U.G. 34/2014 nu se aplică.
Returul produselor achiziționate la distanță este posibil doar în condițiile specificate mai jos:
1. Condiții de Returnare
Produsele pot fi returnate doar în următoarele situații:
- Au fost livrate eronat, diferite de comanda confirmată;
- Prezintă defecte de fabricație sau vicii ascunse constatate la primirea produsului;
- Returul este stabilit prin acord scris între CORMAK ROMÂNIA și client.
Produsele returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să fie returnate în ambalajul original, în aceeași stare în care au fost recepționate;
- Să nu prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, rupturi sau alte deteriorări cauzate de utilizare improprie sau necorespunzătoare;
- Să fie însoțite de toate accesoriile și documentele originale.
2. Costuri și Responsabilități
- Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice transportator agreat de acesta.
- Clientul își asumă integritatea produselor până la recepționarea acestora în depozitul CORMAK ROMÂNIA.
- Retururile care nu respectă condițiile menționate mai sus vor fi refuzate.
3. Garanții și Utilizare
- Produsele comercializate prin acest site beneficiază de garanția standard oferită de producător și/sau de service-ul aferent.
- Garanția nu se aplică în cazurile în care produsul a fost utilizat în mod impropriu sau contrar instrucțiunilor furnizate.
4. Erori de Listare și Prețuri
În situația în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate eronat pe site (inclusiv din cauza unor erori tehnice sau introduceri greșite în baza de date), CORMAK ROMÂNIA își rezervă dreptul de:
- A anula livrarea produsului respectiv;
- A informa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută și despre soluțiile disponibile.
IMPORTANT: Returnările din partea persoanelor juridice sunt analizate individual și acceptate doar în condițiile prezentate mai sus. Dreptul de retragere în 14 zile nu este aplicabil persoanelor juridice conform legislației în vigoare.
Mai multe detalii privind Politica de Returnare pentru Persoane Juridice.
PRODUSELE CU LIPSĂ DE CONFORMITATE
Produsele ale căror caracteristici nu corespund cu specificaţiile afişate pe site se pot returna după notificarea scrisă a S.C. CORMAK ROMANIA S.R.L. În această situaţie clientul poate alege înlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului şi a cheltuielilor de expediţie. în această situaţie cheltuilelile aducerii la conformitate (inlcusiv cele de transport, în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. CORMAK ROMANIA S.R.L.
EXCEPȚII
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:
- Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care a fost livrat .
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc .
- Echipamentele care au fost livrate cu bonusuri sau cadouri si nu se mai afla in ambalajul original sau in starea initiala.
- Produsele care fac obiectul unui acord scris vanzator - beneficiar si sunt definite ca fiind COMANDA SPECIALA , respectiv lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, sau a produselor care suporta modificari fata starea initiala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA.