ETAPA UNU
La inceput, aerul comprimat ajunge la schimbatorul de caldura aer-aer, unde, intr-un sistem contracurent, este pre-racit de aerul care paraseste evaporatorul.
ETAPA DOI
In a doua etapa, aerul trece la evaporatorul circuitului de racire, unde temperatura aerului comprimat este redusa pana la temperatura punctului de roua de catre agentul frigorific. In timpul ambelor etape de racire, aproape toate vaporii de ulei si apa continuti in aerul comprimat se condenseaza. Dupa ce paraseste uscatorul, aerul trece printr-un separator de inalta eficienta, unde condensatul lichid este separat de aer si apoi evacuat afara printr-o supapa de scurgere automata. Ulterior, aerul dupa separarea condensatului este reintrodus in schimbatorul de caldura, unde este reincalzit, ceea ce duce la o reducere a umiditatii relative a aerului comprimat.
Sistemul de racire este proiectat astfel incat sa poata regla automat capacitatea de racire, in functie de cantitatea si temperatura aerului de tratat. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea tehnologiei ventilatorului cu viteza variabila.
- DIAMETRUL CONDUCTEI DE INTRARE SI IESIRE A AERULUI (BSP) 1 1/2"
- FUNCTIONARE IN SISTEME SUB PRESIUNE PANA LA 10 BAR
- TEMPERATURA DE INTRARE ≤38°C
- TEMPERATURA PUNCTULUI DE ROUA 3°C la suprapresiune de lucru
- CAPACITATE: 3800 l/min
- PUTERE: 0,9 kW
- TENSIUNE: 230 V
- DIMENSIUNI (L x l x H): 850 x 480 x 480 mm
- GREUTATE: 95 kg
- TIPUL SI CANTITATEA AGENTULUI FRIGORIFIC: R410a, 650 g