ETAPA PRIMARA
In primul rand, aerul comprimat ajunge la schimbatorul de caldura aer-aer, unde este racit preliminar prin aerul care iese din evaporator, utilizand un sistem in contra-curent.
ETAPA A DOUA
In a doua etapa, aerul trece la evaporatorul circuitului de racire, unde temperatura aerului comprimat este redusa la temperatura punctului de roua prin intermediul agentului frigorific. Pe parcursul ambelor etape de racire, aproape toate vaporii de ulei si apa din aerul comprimat se condenseaza. Dupa ce paraseste uscatorul, aerul trece printr-un separator de inalta eficienta, unde condensatul este separat de aer si apoi eliminat in exterior printr-un supapa de deversare automata. Ulterior, aerul, dupa separarea condensatului, revine la schimbatorul de caldura, unde este din nou incalzit, rezultatul fiind o reducere a umiditatii relative a aerului comprimat.
Sistemul de racire este proiectat astfel incat sa poata regla automat eficienta de racire, in functie de cantitatea si temperatura aerului de tratat. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea tehnologiei ventilatorului cu turatie variabila.
- DIA. TEVII DE IESIRE SI DE INTRARE A AERULUI (BSP) 1 1/2"
- FUNCTIONARE IN SISTEME CU PRESIUNE DE PANA LA 10 BAR
- TEMPERATURA DE INTRARE ≤38°C
- TEMPERATURA PUNCTULUI DE ROSE 3°C la presiunea de lucru
- CAPACITATE: 3800 l/min
- POTENTIAL: 0,9 kW
- TENSIUNE: 230 V
- DIMENSIUNI (L x l x H): 850 x 480 x 480 mm
- GREUTATE: 95 kg
- TIP SI CANTITATE DE AGENT FRIGORIFIC: R410a, 650 g