Deshidratorul de aer comprimat are rolul de a reduce temperatura aerului comprimat si de a elimina particulele de apa si ulei continute in aerul care circula. Acest proces se desfasoara in doua etape.
ETAPA PRIMARA
Mai intai, aerul comprimat ajunge la schimbatorul de caldura aer-aer, unde este racit preliminar prin aerul care iese din evaporator, intr-un sistem in contracurent.
ETAPA SECUNDARA
In a doua etapa, aerul trece la evaporatorul circuitului frigorific, unde temperatura aerului comprimat este redusa la temperatura punctului de roua prin intermediul agentului frigorific. In timpul ambelor etape de racire, aproape toate vaporii de ulei si apa continute in aerul comprimat se condenseaza. Dupa ce paraseste deshidratorul, aerul trece printr-un separator de inalta eficienta, unde condensatul lichid este separat de aer si apoi eliminat in exterior printr-un ventil automat. Dupa separarea condensatului, aerul revine la schimbatorul de caldura, unde este din nou incalzit, rezultand o reducere a umiditatii relative a aerului comprimat.
Sistemul de racire este proiectat astfel incat sa poata regla automat eficienta de racire, in functie de cantitatea si temperatura aerului de tratat. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea tehnologiei ventilatorului cu turatie variabila.
- DIALECTRUL TUBULUI DE IESIRE SI DE INTRARE A AERULUI (BSP) 2"
- FUNCTIONARE IN SISTEME LA PRESIUNE DE PANA LA 10 BAR
- TEMPERATURA DE INTRARE ≤38°C
- TEMPERATURA PUNCTULUI DE ROUE 3°C la presiunea de lucru
- CAPACITATE: 11500 l/min
- POTENTIAL: 2,13 kW
- TENSIUNE: 230 V
- DIMENSIUNI (L x l x H): 1200 x 650 x 970 mm
- GREUTATE: 170 kg
- TIPUL SI CANTITATEA AGENTULUI FRIGORIFIC: R410a, 1300 g