Deshidratorul de aer comprimat are rolul de a reduce temperatura aerului comprimat si de a elimina particulele de apa si ulei continute in aerul care circula. Procesul se desfasoara in doua etape.
ETAPA PRIMARA
In primul rand, aerul comprimat ajunge la schimbatorul de caldura aer-aer, unde este racit preliminar prin aerul care paraseste evaporatorul, in sistem de flux contrar.
ETAPA A DOUA
In etapa a doua, aerul trece prin evaporatorul circuitului de racire, unde temperatura aerului comprimat este redusa la temperatura punctului de roua prin agentul frigorific. Pe parcursul ambelor etape de racire, aproape toate vaporii de ulei si apa continute in aerul comprimat se condenseaza. Dupa ce paraseste deshidratorul, aerul trece printr-un separator de inalta eficienta, unde condensatul este separat de aer si apoi eliminat in exterior printr-un supapa de deversare automata. Ulterior, aerul, dupa separarea condensatului, ajunge din nou la schimbatorul de caldura, unde este incalzit din nou, ceea ce duce la scaderea umiditatii relative a aerului comprimat.
Sistemul de racire este proiectat astfel incat sa poata regla automat eficienta de racire, in functie de cantitatea si temperatura aerului de tratat. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea tehnologiei ventilatorului cu turatie variabila.
- DIAMETRUL TUBULUI DE IESIRE SI DE INTRARE A AERULUI (BSP) 1 1/2"
- FUNCTIONARE IN SISTEME LA PRESIUNE DE PANDA PANA LA 10 BAR
- TEMPERATURA DE INTRARE ≤38°C
- TEMPERATURA PUNCTULUI DE ROUE 3°C la presiunea de lucru
- CAPACITATE: 6500 l/min
- PUTERE: 1,37 kW
- TENSIUNE: 230 V
- DIMENSIUNI (L x l x h): 1000 x 550 x 920 mm
- GREUTATE: 100 kg
- TIPUL SI CANTITATEA AGENTULUI FRIGORIFIC: R410a, 900 g