ACCEPTAREA CONDITIILOR

Folosirea acestui site, implică acceptarea acestor termeni şi condiţii. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a tuturor termenilor şi condiţiilor. Sunteţi de acord şi acceptaţi, ca fără nici o notificare prealabilă, putem şterge sau adăuga orice informaţie pe site sau întrerupe orice activitate.

Prin crearea unui cont pe site-ul cormak.ro, utilizatorul site-ului accepta primirea mesajelor comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online cormak.ro, utilizatorul site-ului îşi exprimă acordul cu înregistrarea unui cont pe adresa de email specificată şi cu metodă de comunicare electronică prin intermediul email-ului şi / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepţia unui email automat care atestã doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuţiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanţii Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, şi implicit NU semnifică încheierea contractului la distanţă. Acceptarea fermă a comenzii este detaliată mai jos în capitolul „Momentul incheierii contractului”.

Preţurile sunt actualizate zilnic. Discount-urile, reducerile şi promoţiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Promoţiile prezente pe site sunt către client final şi nu se cumulează cu alte promoţii/reduceri. Promoţia există doar în limita stocului disponibil (depozit Iaşi-România, Siedlce-Polonia, Haslach-Austria sau Leipzig-Germania).

Produsele comercializate prin magazinul online cormak.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factură fiscală.

OBLIGAŢIILE DUMNEAVOASTRĂ LA UTILIZAREA ACESTUI SITE

Pentru utilizarea serviciului, trebuie să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete. În situaţia în care considerăm, că această obligaţie nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a va bloca accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE:

S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. S.C.EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor găzduite şi transmise prin sistemul său informatic. Aceste informaţii vor putea fi folosite de către firmă pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promoţii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Utilizatorii pot refuza furnizarea datelor personale sau pot solicita în mod gratuit ştergerea acestora din baza de date.

Datele personale vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale utilizatorilor acestui site.

Orice tentativă de acces neautorizat la site şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente.

EXPERT MASINI UNELTE se obligă să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel. În cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a încasat ca plata trebuie rambursate de comerciant în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 30 de zile.

EXPERT MASINI UNELTE poate livra consumatorului un produs sau serviciu de o calitate şi preţ echivalente cu cele solicitate, numai dacă acest lucru a fost prevăzut înainte de încheierea contractului şi/sau în contract, astfel încât consumatorul să fie informat în mod clar despre această posibilitate. Cheltuielile de returnare a produselor, în situaţia exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului, sunt, în acest caz, în sarcina comerciantului, element asupra căruia consumatorul trebuie să fie informat. Furnizarea unor produse sau servicii similare celor solicitate poate fi efectuată dacă clientul face o solicitare expresă, situaţie ce nu poate fi asimilată cu livrarea fără comandă.

GARANTIE

Garantia produselor este de 24 luni pentru persoane fizice (consumatori) si 12 luni pentru persoane juridice.

Cumpărătorul este obligat să prezinte Certificatul de Garanţie împreună cu factura/chitanţa originală de cumpărare a produsului. Certificatul de garanție este documentul care stabilește condițiile de acordare, limitare sau pierdere a garanției, precum și celelalte drepturi și obligații ale părților privind regimul garanției.

Perioada de garanţie acordată pentru produsele menţionate de factura/chitanţa de cumpărare decurge de la data cumpărării.

Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care cuparatorul a prezentat produsul defectat şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţiune şi a notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator. În cazul apariţiei oricărei defecţiuni în perioada de garanţie vă rugăm să ne contactați pe emailul office@cormak.ro.

Constatarea unei eventuale situatii de nefunctionare se va efectua la service-ul vanzatorului/furnizorului.

DISPUTE SI CONFLICTE

Orice conflict apărut între companie şi clienţi se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti.

ACCEPTAŢI ŞI ÎNŢELEGEŢI ÎN MOD EXPRES CĂ: NU NE ASUMĂM RESPONSABILITATEA CU PRIVIRE LA IMAGINILE PRODUSELOR AFIŞATE PE SITE SAU CU PRIVIRE LA NECONCORDANŢELE VIZÂND CARACTERISTICILE TEHNICE SPECIFICATE DE PRODUCĂTOR; SUNTEŢI DIRECT ŞI DEPLIN RESPONSABIL PENTRU ORICE ACTIVITATE ŞI/SAU CONŢINUTUL ORICĂREI DATE, INFORMAŢII, IMAGINI, TEXT, ÎNREGISTRĂRI AUDIO SAU VIDEO SAU A ORICĂREI ALTE CONTRIBUŢII PE CARE O FACEŢI ŞI/SAU O FACEŢI DISPONIBILĂ ŞI/SAU O TRANSMITEŢI ÎN CONDIŢIILE PREZENŢILOR TERMENI AI SERVICIULUI; NU SUNTEM RESPONSABILI ÎN NICI UN FEL, DIRECT SAU INDIRECT, PENTRU ORICE PAGUBĂ ŞI/SAU PROBLEMĂ DIRECTĂ SAU INDIRECTĂ, DE ORICE NATURĂ, CA URMARE A FOLOSIRII SITE-LUI.

MOMENTUL ÎNCHEIERII CONTRACTULUI

Momentul încheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale, a bonului fiscal sau avizului de expediţie. Factura fiscală are statut de contract comercial. Facturile proforme şi ofertele comerciale au valabilitate limitată la 2 zile lucrătoare de la emitere. După acest termen încetează de drept orice fel de obligativitate comercială sau contractuală.

În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

LIVRAREA PRODUSELOR

Transportul este gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 1000 lei cu TVA, în aria de acoperire Fan Courier. Pentru a verifica dacă adresa dumneavoastră de livrare se află în aria de acoperire Fan Courier, contactaţi-ne la numărul de telefon 0734 354 828 sau transmiteţi un email pe adresa office@cormak.ro.

Pragul maxim de plată numerar în cazul persoanelor fizice, este de 10000 lei, iar în cazul persoanelor juridice este de 5000 lei. Comenzile care depăşesc pragul maxim vor putea fi achitate doar prin OP, prin virament bancar, pe baza unei facturi proforme/fiscale/de avans emise imediat după confirmarea comenzii.

La primirea mărfii vă rog să verificaţi coletele să nu fie lovite. În cazul în care observaţi colete deterioarate vă rugăm să scrieţi pe AWB, în caz contrar orice sesizare cu privire la transport nu se va mai lua în cosiderare. Se vor lua în considerare doar defecţiunile de fabricaţie ce acoperă garanţia de 24 luni.

La Punere In Functiune (PIF), cumparatorul masinii asigura cantitatile si calitatile de uleiuri/lichide de racire necesare. Aceste sunt alese in functie de indicatiile tehnice din Cartea masinii.

Uleiurile hidraulice, de ungere etc, cat si lichidele de racire, pot face obiectul unui alt posibil contract intre clientul final si vanzator.

Punerea in functiune, probe functionale si initiere de prima necesitate (prezentarea functiilor si operarea masinii) a personalului deservent, calificat si atestat in utilizarea sistemului, sunt asigurate, la cerere si contracost, de catre Furnizor.

Personalul deservent trebuie sa fie calificat si atestat tehnic si tehnologic in utilizarea masinii unelte/utilajului. Deserventul trebuie sa isi insuseasca si sa respecte in intregime Cartea masinii, tenologia de prelucrare si normele de protectia muncii la masina/utilaj.

Sunt obligatorii pentru deservent: verificarea zilnica a nivelului uleiului, functionarea corecta a sistemelor hidraulic, ungere, racire si electric, inainte de inceperea lucrului la masina. Orice anormalitate in functionarea masinii/utilajului se raporteaza imediat.

Masina unealta/utilajul rămâne proprietatea furnizorului până la încasarea integrală a facturii de livrare. Toate masinile unelte si utlajele, se livreaza de catre producator, fara ulei si lichid de racire. Acestea pot face obiectul unui alt posibil contract. Conditii transport: Transportul este in sarcina vanzatorului.

PRODUSELE ACHIZITIONATE LA DISTANTA

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice de transport agreat de acesta. Asumarea integritatii marfurilor pana la depozitul Expert Masini Unelte este asumata de catre client prin transportatorul ales.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, rupturi, zgarieturi etc. Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, termenul de valabilitate, garantia si/sau service-ul oferite acestora de producator. Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

DREPTUL DE RETRAGERE

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua în care dumneavoastră sau o parte terţă, indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produsului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informaţi la adresa office@cormak.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declaraţie neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail) sau sa completati urmatorul

FORMULAR DE RETRAGERE

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dreptul de retragere se pierde dacă produsele au fost dezansamblate, utilizate neglijent, prezintă urme de uzură, defectiuni, sunt deteriorate, lovite, zgârâiate, murdarite sau dacă le este afectată în alt mod starea optica sau tehnică.

Produsele achizitionate pentru activitati comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale nu fac obiectul dreptului de retragere, acest drept aparținând doar consumatorilor așa cum sunt definiți de art. 2 din OUG 21/1992.

CONSECINŢELE RETRAGERII

Dacă vă retrageţi, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct la adresa SC Expert Masini Unelte SRL, strada Podgoriei 2B, Uricani, Miroslava, cod 707316, Iaşi, jud Iaşi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Consumatorul va trebui să suporte costul direct al returnării produselor. Consumatorul va fi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de către profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia să de retragere din contract în conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014.

Bunurile trebuie returnate nefolosite, fără defecţiuni, fără să prezinte urme de uzură sau să fie deteriorate în vreun fel, cu toate accesoriile primite, în ambalajul original. Copia facturii trebuie şi ea ataşată, alături de certificatul de garanţie.

Consumatorul este responsabil de împachetarea bunurilor returnate şi a documentelor necesare pentru expediere. Nu se vor accepta produse lovite, folosite neadecvat sau uzate. Costurile returnării sunt acoperite de Cumpărător.

PRODUSELE CU LIPSĂ DE CONFORMITATE

Produsele ale căror caracteristici nu corespund cu specificaţiile afişate pe site se pot returna după notificarea scrisă a S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. În această situaţie clientul poate alege înlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului şi a cheltuielilor de expediţie. în această situaţie cheltuilelile aducerii la conformitate (inlcusiv cele de transport, în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L.

PRODUSELE DEFECTE

În eventualitatea în care produsele achiziţionate sunt deteriorate sau prezintă vicii de fabricaţie vor fi înlocuite cu un produs conform, cu condiţia notificării în scris a S.C. EXPERT MASINI UNELTES.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În situaţia în care produsul nu mai este disponibil fie se va înlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia. Cheltuilelile de transport (în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. EXPERT MASINI UNELTE S.R.L. Dacă notificarea se va face ulterior termenului sus menţionat de 48 de ore, produsele fac obiectul condiţiilor generale de garanţie.

Produsele ce sunt comercializate prin acest site, au fiecare termenul de valabilitate, garanţia şi/sau service-ul oferite acestora de producător. Nu se poate invoca garanţia în condiţiile utilizării improprii sau incorecte a produsului.

Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani. Pentru această perioadă cumpărătorul beneficiază, contra cost, de service post-garanţie, cu piese originale. În cadrul termenului de garanţie, remedierea produsului trebuie efectuată într-o perioadă rezonabilă de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului. Deteriorările de genul zgârieturilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunoştinţă vânzătorului în momentul achiziţionării nu sunt acoperite de garanţie.

În cazul în care aveţi nevoie de informaţii suplimentare cu referire la garanţie sau unităţile de service, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la service(at)cormak.ro.

EXCEPȚII

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  • Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care a fost livrat .
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc .
  • Echipamentele care au fost livrate cu bonusuri sau cadouri si nu se mai afla in ambalajul original sau in starea initiala.
  • Produsele care fac obiectul unui acord scris vanzator - beneficiar si sunt definite ca fiind COMANDA SPECIALA , respectiv lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, sau a produselor care suporta modificari fata starea initiala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie COMANDA SPECIALA.

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI

Telefonul consumatorului: 0800-080-999 linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua Telekom.

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi

Adresa: str. Toma Cozma, nr. 11, Iaşi, cod 700554
Tel.: 0232/278.233
Fax: 0232/278.234
Email: iasi@opc.ro

Product added to wishlist
Product added to compare.